.: ارائه خدمات و پشتیبانی:
ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب پس از فروش نرم افزار یکی از محورهای اصلی است که بر آن تمرکز داریم و با ایجاد سیستم های پشتیبانی آنلاین و آموزش افراد خبره در این زمینه، به این خواسته کاربران ارج می نهیم. پشتیبانی نرم افزاری تیم نرم افزاری ابریشم سافت شامل حال کلیه مشتریان می باشد. خدمات پس از فروش محصولات نرم افزاری به سه صورت خدمات پشتیبانی ارایه می شود:
پشتیبانی آنلاین:
پشتیبانی آنلاین از طریق ابزار Team viewer و....است که بدون نیاز به حضور متخصصین این شرکت از طریق اینترنت، سیستم مشتری قابل دسترس و تغییرات اعمال می شود. ارایه آخرین نسخه های نرم افزار ، دانلود نرم افزارهای پیشنیاز، دانلود بسته های ویژه تبلیغاتی و... از طریق سایت شرکت www.AbrishamSoft.ir امکان پذیر است. لازم به ذکر است که دانلود آخرین نسخه نرم افزارها فقط برای نرم افزاهای تحت قرارداد پشتیبانی و یا نرم افزارهای تحت دوره گارانتی، امکان پذیر است. همچنین می توانید در ساعات حضور کارشناسان تیم پشتیبانی در سایت، از طریق چت روم تعبیه شده در سایت www.AbrishamSoft.ir با آن ها ارتباط برقرار نموده و از خدمات پس از فروش نرم افزار بهره مند شوید.
پشتیبانی آفلاین:
کلیه مشتریان می توانند از طریق بخش تیکت گذاری تعبیه شده در سایت، کلیه سوالات خود را مطرح نمایند که در اسرع وقت به سوالات جواب داده خواهد شد.
پشتیبانی حضوری:
در این روش با هماهنگی قبلی مشتری با متخصصین تیم نرم افزاری ابریشم سافت، در اسرع وقت، کارشناس ذیربط به محل مشتری اعزام شده و خواسته مشتری را برآورده می نماید.