AbrishamSoft-01

 

.: مزایای تبلیغ با استفاده از نرم افزار مدیریت زمانبندی پخش نمایشگر ابریشم

  1. امکان استفاده از سه عامل تاثیرگذار صدا، تصویر و انیمیشن
  2. برخورداری از جاذبه زیاد برای مخاطبین
  3. پوشش و دسترسی مکانی زیاد
  4. پخش تیزرهای تبلیغاتی با کیفیت بالا
  5. امکان اجرای طرح های خلاقانه
  6. رسیدن به اصلی ترین هدف تبلیغات، یعنی دیده شدن توسط مشتریان
  7. جذابیت و متمایز بودن مطالب نمایشگر
  8. جلب توجه مشتریان عبوری که اغلب نیمی از فروش را شامل می شوند

 

مزایای تبلیغات

  1. خلاقیت نمایشگر، بیشترین خلاقیت را در اختیار سازنده تبلیغ قرار می دهد، تا پیام خود را به خوبی منتقل کند. با استفاده از نمایشگر می توانید بیننده را به هر جایی برده و تصاویر دلخواه را نمایش دهید.
  2. اعتبار تبلیغات در نمایشگر بلافاصله به محصول یا خدمات اعتبار خاصی می بخشد. محصولی که در نمایشگر تبلیغ می شود از محصولات رقبا متمایز می شود و در ذهن مشتری از جایگاه بهتری برخوردار می شود.
  3. تماشاگران علاقه مند شهروندان و کودکان معمولا روزانه ساعت های زیادی را در معرض تبلیغات محیطی هستند. معمولا افراد به دلیل تنوع و جلوه های سرگرم کننده ی تبلیغات محیطی، توجه خاصی به تبلیغات نشان می دهند.
  4. انتخاب آسان بازار هدف با تبلیغات تلویزیونی در زمان مناسب، به راحتی می توانید بازار هدف مورد نظر را انتخاب کنید. اگر محصول شما مختص کودکان است، مسلما با نمایش تبلیغ های کارتونی یا عروسکی می توانید به مشتریان موردنظر دسترسی داشته باشید.
  5. نتایج سریع تبلیغات تلوزیونی بلافاصله تاثیر خود را نشان می دهد. اگر در تبلیغ، از حراجی ویژه صحبت می کنید، می توانید منتظر مراجعه مشتریان به فروشگاه خود باشید.
  6. ضریب نفوذ بالا قابلیت استفاده همزمان صوت، متن و تصاویر جذاب تبلیغاتی می تواند در ذهن مشتریان تاثیر بسزایی ایجاد نماید و همواره در ذهن مخاطب یک تصویر از پیام تبلیغاتی شما به جای بگذارد.
  7. افزایش فروش فروشگاهی آمار نشان داده است که مشتریان در هنگام خرید از فروشگاه، معمولا بهترین گزینه ها را خریداری نمی کنند؛ بلکه آن محصولاتی را خریداری می کنند که با آن ها بیشتر آشنا هستند. تبلیغات تلویزیونی نقش مهمی در آشنا ساختن مشتری با محصول دارد.